fernando torres!

vad tycks om min supersnygga blogg sidan nu då ? :D Jag älskar den!
så ett stort tack till världens bästa emelie som gjort den så fin!

just nu sitter jag och snackar med Claudia på msn, vi snackar om min träning på gymmet. Och jag håller med henne nu, jag måste börja anstränga mig lite, jag är ganska lat när det gäller gymmet, speciellt när det är mycket folk. Haha, jag är riktigt töntig när det gäller att gymma när massa folk är där. Men det ska jag försöka ändra på nu på måndag, när jag ska träffa Claudia på gymmet. Det känns endå skönt att köra igång med träning, eftersom det inte blivit någon träning sen den 19 augusti, och speciellt nu efter julen och efter den senaste operationen, så känns det skönt att köra igång med träning! Måste bygga upp mina muskler igen fast på ett annat sett, vill inte bli den dära biffiga jonna, speciellt inte nu när jag inte spelar handboll förtillfället, utan jag vill ha långa muskler istället, och verkligen träna upp hela kroppen, sen när handbollen kör igång igen i sep-okt så kör vi igång med andra muskler. Sen längtar jag tills vi ska köra igång konditionen om några månader, eftersom min kondition ligger säkert på - nu, men jag ska få upp den till + när jag väl kan börja köra kondition, man kan säga såhär, jag har en låååång backe att ta mig uppför och när jag väl är uppe, finns det få saker som kan stoppa mig, ( jäklar va bra mening, där fick jag till det :O )

Pusss / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, varsegod älskade junibarn :D saknar dig!

2009-01-05 @ 19:48:54
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback