farväl sverige den 13 juni!

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
resan bokad. farväl sverige, vi lämnar landet i 2 underbara veckor till spanien, calella! sug på den duuuu!
Jonna, Julia och Natta i spanien, helt fantastiskt!


ska snart kila till heidhallen med nattis, vi ska kolla på herrmatchen!
det ska bli najs.
Idag hade maja riktigt tråkigt har jag märkt, eftersom hon hade skrivit 20 kommentarer på 20 olika inlägg på min blogg, stackaren som fick sitta i 5 timmar ensam!
Hade även första engelska lektionen idag, gick helt okej. Fattar att jag måste plugga nu.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, förutom då att vi bokade våran resa idag!
Nu ska jag gå in till natta och kolla på det president programet nu, tror jag (a)

Pussssss / J

Kommentarer
Postat av: Anna Hansson

Hej hopp!

Vad skoj att resan blir av och nu är bokad. Förstår att ni ser fram emot detta. Hoppas allt är bra med dig och att du läker som du ska. Vi saknar er! Puss och kram från oss alla. Hälsa!

2009-01-21 @ 00:23:27
Postat av: miss majs

TRÅKIGT!? Vet du hur kul jag hade? Det var roligare än på länge. :D Det är verkligen det bästa som finns att sitta ensam i flera timmar och bara kolla in i en dator för att man bara kan komma in på typ två olika sidor. :D

2009-01-21 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback