en klassisk konversiation mellan två bästa vänner


för er som inte fattar så skickade jag en bild på mig och min syster när vi var små till natta
och då började vi

Natta- vad är det för ungar -.- ?
Jonna- JAG IDIOT!
Natta- Usch då..
Natta- Trodde du sa gullig
Jonna- eyyy käften, dina ungar kommer ha snea käftar
Natta- HAHAAH och din näsa
Jonna- och ditt ansikte
Natta- Gud vad vackra! :D
Jonna- Gud vad äckliga..


Hahaha, du är bäst!
här kommer bilden jag skickade på mig och min syster, bedöm själva om ni tycker vi är gulliga eller ej. haha

tryck på bilden för att få den större

Pusss / J

Kommentarer
Postat av: Natta

Som sagt har jag redan lagt min åsikt..... ;)

2009-01-29 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback