dålig uppdatering

verkligen förlåt för den dåliga uppdateringen under helgen!

Helgen var iallafall helt okej, kunde vart lite roligare.
Idag är det en pluggdag, verkligen tvungen att plugga för mitt eget bästa. Kanske ska plugga med Lina, men jag pluggar bäst när jag är ensam och verkligen fokuserad på det som ska göras, men inte alls omöjligt att vi ses endå jag och lina. Senare idag är det sjukgymnastiken som gäller, har precis vart och kört ett gympass med skolan, eftersom vårat schema är så bra som det är har vi ju bara träning på måndagar och fredagar!
Nu är det bara två dagar kvar tills Prinsessan Lina fyller 18 år, då är det en middag som väntar på onsdag kväll, eftersom det är skolan dagen efter, men på fredagen ska hon ha sin 18års fest, och vem om inte jag har varit snäll och erbjudit att jag och Natta kan hjälpa henne innan alla kommer. Det gjorde att Lina blev glad och inte kände pressen på sig. Så imon måste jag och nattis skriva ett "dikt-tal" till lina som vi ska läsa upp på middagen, och så måste vi köpa en present till henne, och jag vet precis vad det blir (a)

världens bästa låt och världens bästa film, men en av världens snyggaste kille med


Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback