byebye, plugga hela helgen

Nu ska jag äntligen åka hem!
har vart här sen 7 imorse, och det har varit jobbigt!
Men fick trots allt gjort klart min svenska redovisning, nu är det bara två sviiiiiiin svåra hemtentor kvar!
Imon blir det gymmet på morgonen, sen sjukgymnast sen får farfar hämta upp mig så jag kan åka med han ut hit och plugga gärnet innan linas 18års partiiiiiie!
Bilderna kommer in på bloggen direkt när jag kommit hem och loggat in mig på datan.
Jag får ångest av att åka härifrån när jag har två hemtentor kvar att göra, jag måste göra klart dom innan helgens slut, och jag får absolut inte vara slö och inte göra detta, det måste göras trots att det är helg och man vill göra mycket kul!
wish me good luck!


hahah, jag och min syster för 1,5 års sen :)


Pussss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback