ångest för chips och godis

Är det meningen att man ska få ångest så fort man tänker på godis, chips och liknande ?
Jag får iallafall ångest när jag tänker på det. Har hållt mig borta från det och även från läsk i 3 veckor nu, visst det är inte så länge med för mig är det en evighet som älskar godis.
Andledningen till att jag inte äter det, är för att jag har bestämmt mig att vara nyttig nu när jag inte kan träna.
Men så idag bestämmde jag och min kompis oss för att bara vara hemma och kolla på film och snacka och bara ha det trevligt, därför var jag och köpte, chips, ostbågar, choklad, cola, bilar osv. Men nu i efterhand får jag skuldkänslor för att jag har tänkt äta allt detta, plus att jag lovade ju faktiskt mig själv att sluta äta det, iallafall fram till augusti när jag får börja träna ordentligt. Så nu har jag konstiga tankar i huvudet. Så vi får se vad som händer, i värsta fall får Lina äta upp allting själv, och det tror jag inte att hon tackar nej till iallafall ;)

Idag var jag även hos frisören och klippte mig och slingade håret ljusare. Idag klippte hon 10cm, men endå känns det som om hon inte har rört håret. Håret blev ju såklart mycket ljusare, och det är jag glad för. Sen om 2-3 månader igen så  ska jag slinga det igen, ser jag verkligen fram emot, för jag blev faktiskt riktigt nöjd:)

Pussss/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback