alltid lika nervös

Idag började det sköna schemat som jag tror vi ska ha resten av terminen,
måndagar- endast träning
tisdagar- vanlig skola 9.00-15.00
onsdagar- vanlig skola 9.00-15.00
torsdagar- träning+skola, 9.00-15.00
fredagar- endast träning

dessutom har vi engelska perioden och den är ju mycket roligare än matte,svenska, historia & religion perioden!
tyvärr har jag endel saker som jag har som jag ska lämna in, så det är bara sätta igång med det!
Idag ringde min läkare mig, blev jätte nervös när jag såg att jag hade ett missat samtal från honom, tur var att han ringde upp mig en timma senare, och som vanligt blir jag lika nervös som alltid när jag pratar med honom. Han frågade hur knät kändes och om det hade gått bra med träningen o.sv. Självklart svarade jag, klart det har gått bra, har ju redan tagit mina första löparsteg tänkte jag, men sa det aldrig eftersom jag inte får springa. Men visst, det går jätte bra, blir dock jätte trött i knät efter minsta träning. Vi kom iallafall överens om ett återbesök om 8 veckor drygt. Hoppas jag fått börja springa innan dess, för nu närmar det sig sommaren och åhus!
Nu sitter jag och väntar på att sverige matchen ska börja! Sverige-spanien tror jag det är idag. Hoppas sverige vinner!
Nu ringer min telefon och jag gissar på att det är natta...
Och det var det!
Viktigt samtal nu, hahaha (a)

Pussss / J

anna och jag från i somras2008, påväg till solhuset! :D

Kommentarer
Postat av: miss majs

Men du är ju ändå inte där alla träningar din slappis. ;)

2009-01-20 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback