13 snart 30

nu börjar jag bli trött efter en go filmkväll.
Har verkligen varit skönt att bara ligga hemma och kolla på film. Idag kollade jag iofs bara på en film, och den gick på kanal 3, det var 13 snart 30 . Jag tycker den är ganska rolig och bra, jag fick en del skratt också, så det tillochmed gjorde ont i halsen när jag skrattade.
Imon ska jag upp tidigt tidigt, jag ska upp vid halv 7 och duscha, sen ska jag till min farmor klockan halv 8 och äta frukost, sen klockan 8 bär det av till stora-höga i stenungsund för att kolla på min syster när hon spelar. Hoppas det går bra!
Nu börjar jag bli rikigt trött, och jag ligger och kollar på scrubs och på mtv.
Nu är det dags att säga godnatt, vi hörs imon!

Pusss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback