veckoplanering

kom precis hem från att promenerat med lina till solhuset. När vi var påväg ner kom det en skur, blev inte så överdrivet blöta vilket var tur. Tycker om att träffa lina, och är glad att vi träffas så ofta nu, hon är en lätt person att prata med och vi är såpass lika att vi förstår varandra. Pratade mycket med henne idag, behövde lätta på hjärtat lite kände jag. Det som är bra med lina är att hon förstår mig och jag kan verkligen tala om hur arg jag är för henne och hon vet precis vad det är jag snackar om. Iallafall, vi snackade helgen, (jag vet att vi planerar tidigt) att jag skulle ha en litet tjejträff typ som "fredagsmys" med mina närmaste vänner. Jag tycker det låter supermysigt och nu ska jag bara snacka med mamma. Då tänkte jag att vi skulle käka lite gott oså, kanske dra ut efter. Ja bara ha det trevligt :) Isåfall om det blir av så är det, jag, lina, maja, jossan och sandra, och självklart min syster. Det låter väl ganska trevligt ? :) det tycker jag iallafall!

min veckoplanering.
måndag- gym, skola, handboll
tisdag- skola, sjukgymnast, handboll
onsdag- gym, skola
torsdag- skola, handboll
fredag- gym, skola, "fredagsmys"
lördag- stenungsund eller stan
söndag- slappa



ikväll får vi se vad som sker, blir nog en film senare och natten tidigt eftersom gymmet väntar imorgon. Ska även dra iväg ett samtal till jossan senare och snacka lite med henne, måste få veta lite saker och även där få lätta på hjärtat lite..

skriver sedan!!
Kärlek / JONNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback