välkommen till aspero syster!

underbart att solat första gången idag, åh vad skönt det var! Haha, blir solning på onsdag och torsdag också med Lina. Åkte till redbergsplatsen och kollade fotboll idag med Lina, alltid roligt att se dom spela, men idag ville dom att jag skulle vara med, haha. Men nej det kunde jag inte men lovade att ställa upp någon dag, kanske nästa vecka. Dock kommer jag säkert sabba för alla, men jag kan ju lika väl göra ett försök! Jag och lina började snacka framtidsplaner, resa till thailand osv. vi hade bestämt oss för en resa nästa höst även nathalie skulle också med på den resan, får väl se om hon inte ångrat sig. Jag och Lina tänker iallafall sticka dit nästa höst, och vi kommer vara borta 2-3 veckor, haha. Och vi snackade om att det är så sjukt långt att åka med flyg och då sa jag; Äschh, jag tar ett sömnpiller och sover hela resan istället.. Lina: Haha, men om vi kraschar och du sover, hur gör vi då? Jag: Haha, fan va najs, då slipper jag drabbas av panik och sover istället, jävligt najs asså! HAHAHAHA, fyfan va sjukt.. Men både jag och lina är lite skrajja för att åka så långt, så några drinkar innan resan blir det allt ! Haha, hoppas ju verkligen på att detta blir av asså..

Nu till något roligt, min syster börjar på Aspero imorgon!! ÄNTLIGEN!!
fasen vad roligt asså, hon är nog väldigt nervös nu, men vad roligt!
säger bara välkommer syster : http://bredenjulia.blogg.se

idag är ännu ett avsnitt av prison break, åh vad spännande. Jag har blivit som besatt av prison break, och idag sägs det vara sista avsnittet, men glöm det! Det är fler än ett avsnitt kvar!! yeaaaaahhh!!

kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback