staden

kom precis hem från en snabbis på stan och kikade in bl.a ; skinnjacka, hunter, klackskor och tunikor. Nästa vecka ska jag in till stan och köpa detta tror jag om jag inte ångrar mig tills dess. Åkte iallafall in med julia eftersom gurra var och gymmade och sen möttes vi på bussen påväg hem. Ska väl vara med han ikväll och ta en promenad tror jag, men får se om jag orkar det. Idag är det ju nämligen träningsstart, och det  har jag verkligen längtat efter. Ska bli grymt att träna, även ifall jag inte ska träna handboll ska det bli kul att träna på planen. Idag var det ju tänkt att jag och jossan skulle gå på bio, men var tvungen att åka till träningen så vi ska på bio i slutet av veckan istället. ♥

skriver sedan, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback