en grubblande jonna

sitter här igen och grubblar, egentligen inte på någonting utan bara tänker.
msnljudet hörs stup i kvarten, och jag har verkligen inget annat för mig.
har precis sett klart filmen; En riddares historia, obsarvera att det är min man som är huvudrollen.
kan nog se den filmen en miljon gånger till, och det är bara för att den är så bra! Fäller minst en tår varje gång, låter lite klent men så kan det vara! Jag är ju knappast den enda som har gråtit till denna filmen kan jag tänka mig?

Planerna idag blev verkligen ändrade, jag orkade inte träffa varken Lina eller Gustav. Har kommit på att jag måste ladda mina krafter för träningarna och GÖÖÖTEBORGS KALASET SOM BÖRJAR DEN 11 augusti, och då ser ni mig på stan varje kväll!! Men i morgon ska jag gå i stan med Gustav, tänka sig att han är min bästa vän och jag kommer aldrig att släppa taget om honom, vad som än händer! (synd att han inte läser min blogg, då hade jag legat bra till nu, som jag fjäskar!! haha)

Pusss

vilken babe, erkänn nu flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback