återställd


bed of roses

nu börjar livet återställa sig igen, så underbart!
valde att lägga mig och vila en stund med tanke på den lilla sömn jag fick inatt, en timme! Somnade skönt och kunde inte vakna, jag kunde inte vakna! Jag var djupt inne i en sömn och varje gång jag öppnade ögonen drogs dom lika snabbt ner igen, GALET TRÖTT! Men sen tog jag mig i kragen efter 1,5 timmes vila, och bad farmor göra kaffe till mig och en smörgås, och nu är jag vaken och snart återställd!
Jessi smsar mig stup i kvarten och vill träffa mig innan hon åker till spanien, och självklart tänker jag göra det. Men hon har även insätt att jag är en väldigt upptagen kvinna, haha. Men jag ska klämma in henne i min kalender nu innan hon åker iväg.

kärlek / jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback