loooove

- att träna med sandra är det bästa jag vet <3

träningen gick kanon, va ganska tråkigt eftersom det bara var fys. Men imorgon igen är det handboll, rent ut sagt underbart! Är nu med två av mina favoriter, Maja och Lina. Våran älskling sandra är hemma.
Imorgon kommer C hem till mig, får se vad vi hittar på.
Imorgon ska även lilla sandra ha bestämt sig angående fredagen då vi är bjudna på fest på tjörn av Lina och Jessi.
och jag har sagt om sandra följer med, ja då åker vi! Om inte, så åker inte jag heller.
nu ska jag vara social.
hörs kanske senare eller imorgon ;)
höhö

Kommentarer
Postat av: sandra

-att träna med jonna är något av det bästa jag vet! <3

2009-08-14 @ 02:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback