sunshine baby

ännu en underbar dag med sol och knappt någon vind alls.
idag blev det en dag på stan igen fast med maja, hon ville höra alla detaljer efter igår, hoppas det dög för en dag :)
som vanligt kommer aldrig någon av oss hem tomhänta, och det gjorde vi inte idag heller. Idag blev det två fina tunikor för min del, och likadant för maja. Fast inte likadana kläder :) Skrattar alltid med maja, hon är en toppen tjej, hon är min favorit!
Tog även en lååååång promenad idag och rensade tankarna, köpte med mig thaimat till mig och mamma eftersom lillsyrran är på grillmiddag, ska även snart ut och hoppa hopprep som dagens träning, och det är typ det enda jag kan göra med detta förbaskade knä. Men det är faktiskt kul, tro det eller ej, plus att det ger grym träning, men då ska man inte hoppa tanthopp utan verkligen ta i så man svettas, haha.

jag vill att det ska bli fredag, så kanske jag ska träffa MR c, hoppas på det.
ska även träffa jossan i morgon, får se vad vi hittar på, men det slutar alltid med något bra,

nu kommer gullungarna Isa och Ella och ska äta glass med mig.
sen träffa mina älskade kusiner, Alma och Agnes(essa)
och sen träffa malin, fan va bra dag!

puss på er. skriver ikväll om jag pallar ;)

alma & agnes, favoriter


världens bästa kväll!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback