skapa känslan

nyduschad och redo för dagens händelser. 
vet egentligen inte vad det är jag har som jag ska göra idag, åker väl till kungsbacka och köper en present till julia om jag orkar, annars tar jag det i veckan. Väntar på att Jossan ska komma hem från danmark så får vi se om hon orkar träffas, men det tror jag. Kanske träffar C idag också, skulle vara väldigt roligt.  Kanske blir bio ikväll också, men inget som är bestämt. åh roliga söndag asså! Bara jag som älskar söndagar såhär mycket? 3 dagar kvar till skolan också, åh lyckliga oss.. Kommer inte ens ihåg hur det var att gå i skolan, haha.

blir lite sur pga en sak. Men orkar verkligen inte skriva om det här i bloggen..

pusss


Kommentarer
Postat av: maja

sur? Tell me baby!

2009-08-16 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback