skadat trött

vet seriöst inte vad det är med mig, jag är jätte trött och trött i hela kroppen. Kanske såhär det ska kännas efter  jobbigt pass men väldigt roligt. Jessi hetsar mig på msn att jag är en vekling och jag inte sover över i stenungssund, men både jag och sandra har träningspass tidigt på lördag morgon så vi måste ta 1 bussen. Men det är lugnt för både mig och sandra tror jag :) Så imorgon ger vi oss av till stenungssund, jag och sandra. Vi brukar ha en trio, nämligen våran maja brukar vara med, men inte imorgon. Hon har ett gott träningspass att syssla, men vi kommer sakna henne!
Tillbaka till träningen, det gick svin bra. Och vi spelade mest och det var roligt, och en sålänge känns det grymt bra i knät så det är nog ingen fara att träna så som jag gör nu :) yeeaah. Nu väntar en lååång varm dusch och sedan verkligen bara ta det lugnt och sova ut imorgon, mmh vad härligt. Lovade att träffa maja en stund också, men då får hon traska sig upp till mig, haha.
Nä nu är det natten. Nattiii
pusss♥

Kommentarer
Postat av: linn

Lilla Jonna, jag åkte in till stan och smsade dig idag, men min mobil har problem så den vill inte alltid skicka iväg alla sms som jag vill. Men jag åker in imon också och hör acv mig då



puss sister

2009-08-14 @ 19:41:16
URL: http://lindjern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback