sjukgymnastik- yeaaah!


jag och min älskling Lina Mild, en underbar bild, eller vad tycker ni?
lycka=kärlek

kom precis hem från sjukgymnastiken, yeaaah! Det gick väl ganska bra tycker jag. Kommer inte riktigt ihåg vad johanna sa, men jag ska nog kunna leverera det ganska bra till mina tränare. Hon tyckte jag hade bra rörlighet i knät och att jag fått en hyfsat bra muskel, det saknas bara 1cm i omkrets på båda låren vilket är bra, hon gjorde även tester för korsbandet och minisken, det verkade bra. Hon tyckte det var väldigt konstigt att mitt knä hoppar ur led när jag har jeans på mig, så måste ha med mig jeans nästa gång. Hon blev lite uppröd när jag sa att jag  gått ut på plan och kört fullt ut, och drog då ner det till att jag endast får spela försvar och passa, inte göra några explosiva saker. Hon tyckte att jag skött rehaben väldigt bra i sommar ( vilket jag inte gjort ), jaa sen kommer jag fan inte ihåg mer asså. Hon sa att det verkade gå bra iallafall och gav mig ännu jobbigare övningar! Nu måste jag vänta på röntgen och se vad som är felet i knät när jag har jeans på mig, yeeeah.. Fattar ni ? haha..

Nu väntar jag in träningspass 2 för dagen, ska ju bli himla kul asså. Får se om jag kan hålla mig borta från spelövningar! Attans, det som har gått så grymt bra! Världens bästa Maja ska ha en träningsmatch innan våran träning, vem vet, jag kanske hinner se den? När jag klev av bussen idag såg jag min farmor, så jag smög upp bakom henne och sa; HEEEEEEJ FARMOR i hennes öra. Hon blev ju såklart rädd och sen skrattade jag. Sen ser jag två snygga pojkar komma mot mig, och när jag sedan tittar upp igen står min bästa vän Gurra och hans kompis Alex framför mig! Dregelvarning, men samtidigt en väldigt pinsam situation, ja alla som vet, vet varför det var så pinsamt att träffa Alex. Tjatja på dom liksom och sen frågade alex vad jag skulle göra idag, och då svarade jag. Ojoj... Gurra skulle ju iväg och träna, och jag tror inte att han fattade någonting om vad vi snackade om, riktigt pinsamt med andra ord. Haha.

jaja, skriver sedan innan jag drar mig, jag har väldigt blandade känslor idag och vet inte vad som är rätt och fel känns det som, well well, antar att ni inte fattar!

Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback