sitter med en av dom sötaste ungarna i hela världen nu

Lilla Stella är på besök i hamnen, det är Daniel (Danis) dotter som är 2år.
hon är så gullig så jag tror jag svimmar, snacka om att jag inte kan vara koncentrerad nu, när jag jag egentligen ska plugga. Sitter hellre med Stella och målar Tingeling än att kolla på läxan, iofs hade jag börjat med läxan innan Stella kom, men nu kan jag inte slita mig. Nu målar vi förfullt. Sötnos!!
här är våran teckning vi målade nyss! Och sen får ni se på en annan tingeling!
kom ihåg att det är stella som målat, och inte jag!

kärlek/ jonna och stella

Kommentarer
Postat av: Matiilda

Taaaack, du har skit fin blogg !

2009-08-21 @ 10:21:46
URL: http://typmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback