sista inlägget idag?

sii, sista inlägget idag tror jag. Mina ögon orkar inte vara vakna länge till och ändå ska jag träffa maja snart som är påväg upp hit och senare vid halv 11 ska jag möta gurra vid bussen för att vara med han en stund. Tacka gud att vi är lediga i morgon, annars hade jag vart tvungen att sova redan nu! Tidigare idag hade jag sjukt tråkigt, och då snackade jag och jesper s-h  att vi ska hitta på något varje söndag, typ gå ut och gå! Söndagar brukar ju vara skittråkiga och då bestämde vi det ihop att vi ska göra söndagar roliga! haha. Får väl se om vi lyckas, hoppas det. Imorgon ska jag även med Lina och kolla på hennes pojkvän igen när han spelar med korpenlaget ute på redbergsplatsen klockan 18.00. Jag som är en så snäll vän ställer självklart upp och åker med Lina och kollar. Sånt är vänner till för, att ställa upp i tråkiga och roliga situationer. Tycker då att det är kul att kolla på detta korpenlaget för dom är ju så sjukt roliga, slår typ ner varenda en! Haha. kul ska det bli..
Men hörs imorgon när jag vaknat, om jag vaknar! haha..

kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback