så jävla snygg

kom precis hem från träning 2, körde fullt ut idag vilket jag inte får göra men gjorde det ändå. Kändes helt okej och det var roligt, dock var jag nära på att dra till knät igen, men det hände inget. men det gjorde mig rädd men släppte sedan den känslan och körde vidare. Efter det hade a-lags killarna träning, säger bara en sak, jag har hittat min man! jävlar va snygg han var, men han är dock upptagen, men ändåååå! Hur snygg som helst att kolla på, och just nu räcker det. haha.

imorgon är det tidig skola, redan klockan 8 börjar idrott&hälsa och sedan idrottpsykologi. Efter det blir det handbollsträning och sova tidigt. Kommer nog försöka köpa proteinpulvret imorgon också!!

nu ska jag duscha.
kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback