redo för i morgon, om jag är!

tog en kvällspromenad med malin nyss, tjötade om massa gamla minnen, alltid lika kul att snacka om. Så mycket man var med om i högsboskolan, alla bus man gjorde för lärarna, ja det tiden var underbar!

Har precis skurit upp vattenmelon och hjälp mamma med matsäcken imorgon, imorgon åker vi till åsabadet tidigt och ska äta frukost och vara där hela dagen, ska bli riktigt kul. vem vet, kanska tar mitt första dopp i sverige imorgon ;) inte värt att missa iallafall, därför kommer kameran att vara med, varnar för blek kropp redan nu så ni inte trillar av stolen när bilderna kommer upp ;) haha. Försöker få tag i Jossan också och höra om hon vill följa med, annars ska jag träffa henne efter jag kommit hem och tränat. Sen vill jag träffa en annan person också, men får se hur det blir med den saken.

i morgon lovar jag att lägga upp morgon dagens bilder, jag har verkligen varit kass på det där med bilder och bloggandet, men ska verkligen ta mig i kragen i morgon och lägga upp dom!

nattinatti, hörs imorgon när jag är hemma.
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback