prison break, världsklass

vilka idioter, blir svin arg när man ändrar en träningstid dagen innan på KVÄLLEN! Tänk om jag inte hade kollat datan nu på kvällen, då hade jag inte vetat att vi hade ändrat träningstiden, plus att jag hade tänkt spendera min lediga tid innan träningen med C. Sånt här är inte okej enligt mig. åååhhhh! Haha, inte okej!

kollade precis klart på prison break, helt sannslöst hur bra det är! Jag kan inte tänka mig att det bara är ett avsnitt kvar, glöm det! Det är en hel säsong kvar kan jag lova!
Imorgon blir det att ställa klockan på sin sista lediga dag, ska till sjukgymnasten 13.15, äntligen! Var ett bra tag sen nu. Hon har ju haft semester osv. Hon lär ju få en chock när jag berättar att jag börjat träna/spela handboll igen, ska bli kul att se hennes min, haha.

godnatt, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback