pearls for girls

jag erkänner! Jag har fastnat för smycken från Diddi och Pearls for girls!
rent ut sagt är jag förälskad i dessa smycken, dock kan jag tycka att vissa är lite för dyra, typ sånna man kan göra hemma, men vadå i love it.
och nu börjar det närma sig många födelsedagar bl.a Jossan&Hanna, min syster, mamma och några fler. Och vem blir inte glad att få smycket från dessa. Jag blir superglad om jag köper eller får något av dessa.
ett tips, gå in på brothers and sisters och kolla in smyckena, ni kommer bli kära!

seriöst, vem kan motstå dessa smycken. Om du kan det, skriv då en kommentar om vilket smyckemärke du tycker om bäst!!

- Diddi


- Pearls for girls


nu är det faktiskt natten, godnatt.
love from me

Kommentarer
Postat av: jossan

pearls for girls och diddi är lika snygga :)

2009-08-07 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback