party

gårdagen var superlyckad, vi blev väldigt vackra och hade mycket ragg senare på kvällen, we like!
träffade även simon nordh igår, haha. Och sedan kom hans vänner och då gjorde jag en typisk jonna grej, jag presenterade mig som Simons flickvän och hade as skoj! Hans vänner sa faktiskt att jag såg ut som en modell och trodde jag var det, tror det har med min sminkning att göra. Dom sa iallafall att simon hade tur som hade en så vacker flickvän, hahahaha. Fan va roligt. Simon är den enda dom fattar mina skämt, tror han tycker dom är roliga!

idag blir det party igen, ska hem till en av mina bästa vänner på middag. och sedan vidare ut på stan. Tror det blir en bra kväll med massa skål och skratt. Har även på mig min nya outfit, som ni får se bild på senare hinner inte lägga upp bilder nu eftersom jag väntar på sandra och hennes pappa som ska köra oss. Kanske blir en kort stund på stan idag, får se hur jag känner mig, just nu är jag trött. Men hoppas på att det släpper senare..

- mitt hjärta slog dubbelt så snabbt och hårt idag när jag fick se dig, samtidigt som mina ögon fylldes av tårar...

jaja, nu ska jag kila,. Hoppas ni har en trevlig kväll för det ska jag ha!

Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback