nyttigt gååådis & vänner

medans farmor och alla skulle promenera till 4-gott, svängde jag av vid preem istället och drog med mig farfar in som fick betala min godispåse. Blev sånt där nyttigt godis eftersom jag har börjat bli nyttig, inte för att godis överhuvudtaget är nyttigt, men det är lite nyttigare iallafall. Ska snart till Gurra och sedan ska vi träffa Lina som kommer hem snart. Sen spenderas nog kvällen i soffan hemma hos lina med massa tjöööööt. we like it!
ska försöka lägga mig i någorlunda tid idag eftersom jag och gurris ska in till stan imorgon :) väldigt roligt faktiskt.


ska försöka skriva ett inlägg när jag kommer hem, men är jag för trött så skiter jag faktiskt i det och då kanske jag hinner skriva i morgon, eller så får ni vänta tills jag orkar. Haha, vad kass jag är..

puss



Kommentarer
Postat av: FRUGAN

vilken fin bild jonna.

2009-08-09 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback