nu blir jag fan ledsen

det börjar närma sig JSM, den 26-27 september
och jag tror inte att jag kan vara med och spela första steget, och det gör mig väldigt ledsen faktisk eftersom det var mitt mål att kunna lira då, men just nu verkar det inte som om jag kan det, liksom det är typ bara en månad kvar tills dess, men som elin sa, kanske kan gå in och göra straffar om mitt knä håller, annars tyckte hon att jag skulle spara mig till steg 3. Jag sparar mig gärna till steg 3 men då vill jag vara fullt spelklar! Nu gäller det för mig att ligga i i träningen och inte bry mig om att jag har ont. Usssssch jag vill spela JSM i ååår!!

vårat steg hålls i Alingsås och i gruppen har vi;

Grupp 14  
 Alingsås HK  
 BK Heid  
 IK Lågan  
 IK Sävehof

ganska bra grupp tycker jag, det jobbiga motståndet kommer ju vara mot sävehof, men det är bara att bita ihop och köra över dom. ska finnas med under hela steg 1, antingen på bänken eller på läktaren, ska peppa mina tjejer så vi vinner gruppen!
nu ska jag träna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback