mobbing i heidhallen!

igår på träningen mådde inte jag så bra, så tänkte lika väl att jag kunde dra hem. Men då är min favorit maja strååt där med världens mysigaste sandra och ska kolla på träningen. Tror ni inte att det blir typ hets direkt för minsta lilla jag säger! Maja påstår att jag kommer lämna  henne, vilket jag kommer göra imon kort tid, och vi som skulle "förlova" oss i våran vänskap.. Maja vägrade låta mig gå hem, och jag som mådde så dåligt. Det var verkligen synd om mig, tillslut säger jag hejdå till alla utan maja, sedan springer jag mot utgången, tror ni inte att den lilla maja kommer snabbt som fan efter mig och inte låter mig gå ut? Jo det var precis det hon gjorde, och jag vet inte hur jag kom ut men jag fick massa idéer på att springa upp i caféet och ta den vägen ut, men maja hindrade mig. Den lilla sockersöta saken ville att jag skulle säga hejdå till henne också, och självklart gjorde jag det. Och nu är allt som vanligt igen, tack gode gud.. Haha. Nä men maja vet att jag aldrig kommer att lämna henne för någon, hon är ju trots allt maja strååt, min vän, min andra halva! Och nu vill jag bara tillägga att jag aldrig kommer att lämna dig heller sandra simestad. you are the angel from heaven.
så detta inlägget är mest för maja och sandra, som påstår att jag kommer lämna dom för att vara med andra, men glöm det!
massa kärlek. / jånni

världens bästa trio, love


p.s vi hade dopingtest idag i laget. jag och Julia slapp göra det testet eftersom vi kom lite sent. thanks!
men lider lite med flickorna som fick göra det, vissa kunde inte ens kissa. hahaaaahahaaaaa

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas jag jonniboy ;) <3

2009-08-21 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback