många födelsedagar på en dag

passar redan på nu att säga grattis till världens bästa mamma som blir 39 år, världens bästa Jossan & Hanna som blir 18 år. Hoppas eran dag blir den bästa någonsin!

Nu väntar jag på att min syster ska bli färdig för att sedan åka in till stan en snabbis, för jag måste köpa en present till mamma vilket jag har glömt av! Senare ska jag, mamma och julia käka på någon resturang på avenyn, vid 8 tiden ikväll. Det ska bli mysigt att umgås med familjen. Skulle ha träffat C idag också, men eftersom jag känner mig hängig, förskyld, hosta osv, tyckte jag det var lika bra att vi inte träffades idag eftersom jag inte vill smitta ner honom så att han också blir sjuk, så C får jag träffa i veckan istället :( hade velat träffa honom idag egentligen, men jag blir ju alltid sjuk vid fel tillfälle!!

här kommer lite bilder jag glömt lägga upp!
kärlek / jonna

syskonkärlek- julia och jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback