lina öhlander



ska träffa den här godingen och sedan vidare och hejja på hennes pojkvän och hans tvillingbror, ska bli riktigt kul faktiskt! Lina har även lovat att berätta hur jag var när vi var på Hamn Krogen i stenungsund, jag ska tydligen ha snackat med fel tvilling, alltså inte snackat med linas pojkvän utan hans tvilling bror, och sedan påstått att linas pojkvän är en player, fast egentligen är det hans tvillingbror, eller nått? Hahaha, fattar inget!  Ska bli kul att lyssna på, nästan värt att åka osminkad eftersom jag kommer att skratta så att tårarna kommer att komma. Haha!!

Nu ska jag käka tacos med min mamma och syster, mums vad gott :)
C spelar match, så lycka till!
Och nu snackar jag med Crille som inte vet hur man kommer in på våran klassfest sidan på facebook, och det är lite svårt att förklara via msn för honom hur han ska anmäla sig, men ska göra mitt bästa! Även att jag vet att jag kommer misslyckas, förvånar mig inte om han tvingat mig att komma hem till han för att visa hur man anmäler sig, haha. Vi får hoppas på det bästa. Nu, käk.

Hörs efter matchen om jag hinner.
sista avsnittet av prison break idag! LADDA!!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback