jobbigt skönt


mitt namn brevid ditt namn med ett hjärta i mitten
det skulle vara perfekt


jobbig träning är ordet. Fasen vad jobbigt det var!
spelade mesta dels under hela träningen, men eftersom min sjukgymnast förbjudit mig från att spela, så fick jag göra mina mycket roliga rehab övningar, som faktisk börjar bli jobbiga. Tränade även mycket rumpa/lår idag med våra grymma målvakter, snacka om jobbigt asså! Helt död efteråt! Och efter det var jag laddad på att börja göra i ordning mig för att dra hem, nä då ropar min kära tränare; Jonna! Kan du lira? Hela hallen sken upp av glädje och jag satt på mig min vackra gula väst som stinker skit och spelade! Haha, gryyyymt! Vårat lag var ju såklart överlägsna och vann varje match, vilket gjorde att vi fick spela mest, och det var inte så skönt efter att man känner hur benen och rumpan bara är jätte trött. Haha, men men, grymt jobbig och rolig träning iallafall!

Nu ska det bli duschen, för i morgon väntar en spännande dag! Skolan börjar!
vi börjar klockan 14.00, och innan dess ska jag möta en av mina bästa vänner Jossan. Och då ska vi kanske ta en fika och snacka massa skit, i like! Sen åka till skolan och få se vårat nya schema för dessa 8 veckor, fyfan! Har hört rykten om att det ska vara ett helvetes schema, vilket jag inte ser fram emot. Får väl tänka positivt att vi får det goa schemat senare under året. yeeeesss..

träningsvärk imorgon, åh så underbart!
hörs imorgon när jag kommit hem från skolan,
får se om jag hinner blogga eftersom min träning börjar 16.30 imorgon (?!)

pusselipussan, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback