inte okej - var är min kamerasladd??



hohohihooo
grym grym grym kväll igår!!
Var först hos my best friend josefine och åt middag och träffade goa brudar! Var såklart jätte nervös innan för att träffa dom tjejerna, men det släppte ju längre tid man var där, grymma tjejer! Satt och tjötade länge med alla och hade de enormt trevligt. Maten va prima och josefine hade tillochmed bakat en egen efterrätt som var något av det godaste, bra gjooort! Efter det goda vi fått, och lite cider och bål i kroppen drog vi in till stan! Jag, sandra och Janni åkte tidigare bara för något, kommer inte ihåg! Men vi åkte iallafall in och gick till keybar som var bestämt att alla skulle dra till. Där träffar vi Martina, en skåning, vilken brud asså! Och även söta frida, som är allmänt söt. Vi drog in på keybar och träffade mycket folk, även denna kväll träffade vi simon nordh som också döpt om mig till Jånni, och det fick jag höra typ hela kvällen, haha! Jag och martina testade på massa nytt igår, men kommer inte gå in i detalj på det, ni får se på bilderna senare när jag har hittat min kamerasladd! Haha. Blev mycket dans på the dancefloor och mycket annat skoj! Träffade Jesper s-h också som jag senare åkte hem med. Galet mycket folk igår iallafall kan jag sammanfatta. Senare hittade vi inte Jossan och resten, dom hade tydligen gått till blvd, men jossan kom mycket senare till keybar innan jag skulle hem.

Idag är man lagom trött, var hemma vid 4 typ. somnade gött och sedan upp klockan 7 för att kolla påhandboll, snacka om att man var trött! träffade Janni i hallen och vi satt och skrattade om kvällen. Hela laget skrattade åt osss idag, och det fattar jag inte varför dom gjorde det? Vi kanske är roliga janni?

nu är jag svin trött och kommer sova en stund nu, farmor och farfar är på kungsmässan och kollar skinnjacka till mig :) hihi.

hörs sedan, nu måste jag prata med världens bästa vän, maja strååt.
som förövrigt är sjuk men mår bättre, bra maja.

krya på dig Virr, tänker på dig! ♥

kärlek!! / Jånni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback