ingen handboll, åt helvete

brevet man väntat på i flera månadet kom äntligen idag, var man lika glad som man trodde man skulle vara när man öppnade det? nej det var man inte.. Undersökning+röntgen den 6 november.. Ingen handboll innan 6 november!! SERIÖÖÖÖST!! skit! Inte nog med det, min dag har varit piss idag, har haft så ont i min rygg och hade fortfarande att jag har ingen aning om hur jag ska göra! Smörjde precis in hela ryggen med tiger balsam och nu bränns det.. Imorgon ska florre kolla på ryggen..

var iallafall i stan med sandra. Vi köpte en present till hanna och jossan. Sen spenderade jag lite pengar på mig själv, köpte  bla. ett halsband från Diddi, en svart "middagsklänning" från MQ, höga klackskor från din sko, osv. Lägger upp en bild innan helgen :)

kärlek / JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback