idag är det min dag

tack vare nathalie hult; http://nathaliehult.blogg.se som påminde mig att idag är det ju faktiskt min namnsdag. Vilket jag hade glömt av!!  Tycker faktiskt att alla ska skriva grattis till mig, namnsdag som namnsdag, men det betyder ändå något. Innan brukade vi få presenter på våran namnsdag, så vet vem det kanska väntar något kul när man kommer hem ;) ?

sitter ju just nu på farfars jobb och ska göra en läxa vi fick i naturkunskapen igår, lika bra att ha den gjord. Så ska alldeles strax sätta igång med den, inte för att den är så överdrivet svår, det är bara att leta fram fakta om Tyco Brahe och sen skriva det på ett A4 papper. Men gick trots allt upp klockan 05,00 idag, på min lediga dag! Det kallar jag att vara duktig! Åkte med farfar redan klockan 05,45 och sitter nu här hela dagen. tyyyp.

senare ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, vi har egentligen träning idag men den tänker jag hoppa över med tanke på att jag vill bli frisk, så hörde jag även att Jessi och c.o kommer ner till göteborg från stenungsund för en ute kväll på stan, det betyder att om jag orkar kommer jag åka in till stan någon gång vid 20 tiden ikväll! yeeeaaaaahh!

kärlek / jonna

p.s imorgon är det en stor dag!
Min mamma fyller 39år, vilket vi kommer fira på en resturang på avenyn vid 8 tiden
josefine & hanna bergqvist blir 18år, vilket kommer att firas nästa lördag och kanske imorgon.
underbar helg med andra ord!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback