hur får man bort alla dåliga tankar?



kom precis hem från att ha vart och sola med min syster, var meningen att maja skulle följa med men hon ångrade sig för att hennes data hade damp, men överraskande nog var hon utanför när vi hade solat färdigt, hon är så söt! Följde oss sedan till spårvagnen och gick sedan hem. Nu känner jag att jag fått lite färg, har iallafall påbörjat min färg. Blir nog att jag solar på lördag morgon också innan det blir heidhallen. Det är ju kortedala cup denna helgen, och lyckligtvis har vårat lag alla sina matcher i heidhallen, nära och bra! så där kommer jag tillbringa lördag förmiddag och hela söndagen. Mycket handboll!! Dock kommer jag inte att spela för alla ni som undrar och frågar hela tiden, nej jag kommer inte spela. För er som tror att mitt knä är bra, så nej. Jag kanske kanske börjar träna ordentligt med handboll+löpning i början av oktober om jag har tur och vad röntgen visar, så här har ni svaret!

det är snart dags att sova, ska upp tidigt imorgon, redan klockan 05.30. Har nämligen mördardagen imorgon och börjar klockan 8.00 och slutar någon gång vid tre? Efter det blir det stan med världens bästa sandra, presenter ska köpas! Och klänningar. Yeah, najsss! Sen hem en snabbis och vidare till hallen för att köra styrketräning för sig själv, åh vad jag gillar lagsporter, speciellt när man är ensam och inte får vara med... jätteskoj.

P.S LINA MILD, SASTA PÅ KILLEN!! säger bara ett ord, snygge..

börjar känna mig ganska uttråkad så ska snart sova. funderar lite över livet och andra saker.. både dålig och bra tankar, ledsna och glada tankar, ja ni fattar. Tänk att man kan förlora så mycket på bara några minuter.. det är helt sjukt.

godnatt, kärlek!! / Jonna

Kommentarer
Postat av: lina mild

Haha du är så söt jonna :D. KLART jag ska satsa på honom =D=D hihi <3

2009-08-26 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback