hos bästa vän, åh vad hon har vart borta länge

ligger hemma hos natta i hennes säng, hon kom hem från helsingborg idag, var där i en vecka. och jag har saknat henne jätte mycket. Nu ligger vi och kollar datan, lyssnar på musik och snackar, det är det vi gör ;) Egentligen behöver inte vi göra så mycket för att inte kunna ha kul, vi skrattar nästan jämt åt vad som helst typ. det tycker jag om.

snart ska jag kila hem och kolla på prison break, som varje måndag!
mina småkusiner är här nu, och det är verkligen jätte roligt!!
kanska ska träffa MR c i morgon, men vi har inte bestämt något än, men förmådligen blir det så.

sorry för den dåliga uppdateringen, men har verkligen inte velat vara inne på datan.
skriver i morgon igen.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Natta

Och hon har saknat sin jonna breden som kommer att svälta ihjäl !!

2009-08-03 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback