godmorgon måndaaag!

host host..

jag överdriver inte nu, jag sov som en prinsessa inatt!! Det var verkligen en befrielse att få lägga sig i sängen igår. Igår var jag ju som sagt med Maja som kom upp till mig, vi hade mycket att prata om, om då menar jag mycket! Det blev väldigt mycket skratt som man inte kunde sluta skratta åt. Vi gick runt i högsbo i flera timmar och träffade massa folk som vi snackade med i många många minuter.. Tror till och med det blev lite love is in the air för vissa ;) haha. Kanske lite överdrivet.. Sen kom Gurra med bussen som maja skulle ta hem, så sa vi hejdå till maja och gick sedan vidare hemåt. Vi snackade mycket om Bolt och skrattade åt att han verkar vara en riktig glidare, haha. Gurra kom med sina kommentarer hela tiden och jag kunde inte sluta skratta och det kunde nog inte han heller. Vi är dåliga på att ses sa Gurra och det är något vi ska ändra på nu!!

Men iallafall, nu är jag vaken och pigg. Ska precis göra min frukost; Fil och banan! Mums..
sedan idag får vi se vad som händer, inget bestämt just nu, tar det som det kommer!
och imorgon får jag äntligen löööööön! Och då ska jag och majsan till en fin smycke affär och kolla på varsitt halsband. Och sen på ett par nya skor till mig, vi kanske inte gör just detta i morgon, annars blir det i veckan, men tror det blir i morgon!!

kärlek, skriver sedan / jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback