en trött jonna

läs om min och min älskling majas barnpassning på majas blogg; http://gooding.blogg.se
en mycket rolig och händelserik barnpassning.
isa & ella.

sitter nu hemma efter att varit barnvakt ute i partille, mamma hämtade mig och maja och jag var tvungen att köpa med mig en tidning hem som jag kan lägga mig och läsa och sedan somna gott. Behöver lite sömn :) Är egentligen planerat att träffa Mr C idag, men är nog för trött för det idag så blir på torsdag istället :) Resten av dagen kommer jag spendera i min säng, usch vad tråkigt det lät. Okej, resten av dagen kommer att spenderas såhär; vila&läsa tidning, bort till mina älsklingar Alma & Agnes, träffa min bakfulla vän Lina som spenderat en helg i stockholm och festat, och den helgen ska jag med på till höst, och sen hem igen. Låter jätte bra!

Kollade precis våran träningsvecka, försäsong 2 börjar på tisdag.
tisdag- handboll/fys
onsdag- sjukgymnasten/fys
torsdag- handboll/fys
lördag- handboll/fys
söndag- handboll/fys


fyfasen vad kuuuuuuul!! Önskade bara att jag kunde träna handboll med dom andra, men tänker sätta ihop ett eget litet handbolls pass för mig själv, ser verkligen fram emot det. Sen väntar jag på att maja ska sätta ihop ett gymprogram till mig nu när skolan börjar. - maja, jag litar på dig! <3

nu tänker jag vila lite, skriver sedan.
puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback