en skoldag avklarad, yes!

kom hem för en stund sedan från skolan, har gått hela dagen idag vilket är väldigt ovanligt att göra på aspero, men har gått från klockan 8.00-14.30, alltså hela dagen! Jag tycker egentligen att skolan är jätte tråkig, men nu har jag börjat göra det rolig, jag gillar färger och då har jag börjat skriva i mina anteckningsblock med olika färger, det gör det lite roligare tycker jag, och det har verkligen hjälpt. Hoppas bara att detta kan hålla i sig hela året. Idag hade vi Idrott och hälsa vilket var en ganska rolig lektion faktiskt, fick lära sig hela kroppen på latin, och muskler osv, tyckte om det. Sen hade vi andra lektionen ( vi har bara två lektioner per dag ) idrottpsykologi, vilket jag tycker är lite tråkigt faktiskt och ångrar att jag valde det. Så det var nästan bara segt att sitta där och lyssna, fast vissa saker är ju ganska intressanta men vissa inte.

Nu sitter jag och inväntar mat, har precis hjälpt till lite här hemma, typ städat och vikit tvätten! Ikväll blir det handbollsträning men för min del, egen träning.. Det menas lite styrketräning osv. najs.
Imorgon går jag i skolan mellan 8-10.00, sedan blir det förhoppningsvis stan med någon, och sen solariumet med lina!

skriver sedan, kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback