en kvällspromenad tillsammans med...

kom nyss hem från en låååång promenad med min bästa vän Gurra och en underbar vän Lina. Vi snackade och skrattade som aldrig förr och vi kom på vad mitt yrke är; Match maker! Haha, gurra kom på idén att jag borde starta en blogg vid namn; Jonnasmatchmaker.blogg.se där jag ska para ihop mina vänner. Jag tror det skulle gått väldigt bra, för just nu går det svin bra rent ut sagt! vad tror ni ?Haha.. Sen pratade vi väldigt mycket skit om alla, okej kanske inte alla, men dom flesta. Och det är rätt roligt för då får man höra andras åsikter om vissa saker, och ibland stämmer det in på ens egna åsikter, vilket är grymt bra! Sedan gjorde vi oss av med Lina för hon skulle hem till Johanna och äta tacos. Då gick jag och gurra vidare och snackade och spanade efter en viss kille som vi inte behöver nämna något namn på ;) Sedan gick vi hem, och nu väntar prison break. Imorgon är det stan med gurra, och sen träning. Helt underbart. Ska också träffa jossan i morgon, tror det blir bio eller nått, får se vad vi hittar på :) har alltid kul med den bruden, hon är en av mina närmaste vänner och en av mina bästa vänner. Hon förstår mig i allt och i alla lägen, känns som en tvillingskäl.
onsdag däremot kan bli en fest för mig, om ni fattar vad jag menar ;) haha. tror inte att någon fattar förutom jag själv, haha vad dålig jag är!!

skriver sedan igen innan prison break,  puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback