en dag på aspero

japp, då var en riktig skoldag över, och vi är lediga imorgon... aspero asså... haha så skönt!
fick dock två läxor i naturvetenskap A+B som jag ska göra imorgon på min farfars jobb, så det blir en tidig uppgång i morgon trots ledigheten. Men det var rätt kul att komma tillbaka, då fick man se massa nya ansikten och skrattade mycket. Min dag tillbringades mesta dels med jossan, och när vi är tillsammans så händer det alltid saker. Haha. vilket fall som helst, skönt med samtidigt tråkigt att börja skolan igen... Skrev in mig idag i specialidrott C, så kanske blir mer på mitt schema än vad det var innan, men men. Förstår inte ens mitt schema och min lärare har kladdat fel flera gånger på det så har fått be om ett nyss två gånger idag, plus att Georg rev söndet MITT SCHEMA som jag gav honom för att vara snäll och sen ville jag kolla på det och då drog båda så det gick sönder ( men vi säger att det var georg! )

idag skulle jag kollat på när C spelar match, men eftersom dom flesta är upptagna idag så orkar inte jag heller. Men kanske att sötnosen Lina följer med mig, beror på när hon kommer hem från tjörn. Annars blir det att vi träffas på lördag istället vilket jag tycker ska bli kul. Och min dag idag slutar väl i heidhallen med en jobbig handbollsträning, wohoo.. Haha.

skriver sedan!

pusssis

vacker skola, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback