blir en party helg!

underbar helg väntar. Och idag  blir det model lab med tvillingarna Jossan&Hanna. Efter det ska vi ut på stan och stöka. Blir väl antagligen Blvd efteråt, vårat place liksom. Lär ju träffa massa idag, vilket ska bli svin sköj. Imorgon är det dam middag hemma hos jossan och hanna, och massa brudar ska komma. Väldigt trevligt! Och jag ska ha på mig min nya snygga klänning som jag är kär i, tack sandra att du valde den åt mig, och mina nya klackskor. Åhh vad jag längtar!! Sedan blir det Blvd igen och träffa Stenungsunds bor som kommer ner och ska parta med oss, wowowowwww. Saknat alla dom verkligen.

men imorgon på morgonen typ halv 9 ska jag kolla på handboll, ska ragga med mig johanna som inte får spela än med heid och be henne hålla mig sällskap, tror hon ställler upp, för hon är så go!

nu ska jag käka sedan åka in och möta jossan och hanna.
ha en bra kväll,

massa kärlek! / JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback