bästa vänner

tjabbaa, gooo skoldag idag asså. Började klockan 8.00 och slutade 9.45!! Ganska gött asså. Drog in till stan med världens bästa Jossan, vi kollade runt lite och sedan gick upp till Gina tricot dit även Sandis kom och höll oss sällskap, jag köpte en tröja kan vi väl kalla det på gina, och sandra köpte en gosig svart stickad tröja. Jag är väldigt nöjd faktiskt, ni ser på bilden nedan. Sen skulle dom tillbaka till skolan för dom hade en lektion till eftersom dom valt att läsa typ engelska C. Då åkte jag hem och var svin trött, somnade gött på soffan och sedan väcks av ett sms.. GISSA VEM ?!?! Maja strååt såklart, som alltid tajmar sina sms med min sömn, haha! Vi bestämde för att träffas och kolla ut våra halsband idag som vi pratat om lääääänge, och idag köpte vi dom. Kommer bild nedan snart... Tycker om dom jätte mycket, väldigt enkla och man kan ha dom till vad som helst.  love !
Sen gick jag och maja till BK och för majsan skulle käka, tror ni inte att smartot själv spillde ut all cola som JAG SOM ÄR SÅ SNÄLL torkade upp bara för att maja skulle få äta sin mat! Visst var det ganska snällt av mig, jag satt mig liksom på knä och torkade upp HENNES COLA, det är snällt!!

Imorgon blir det stan med sandra efter skolan, ska köpta presenter till Jossan och Hanna eftersom vi ska på middag hos dom på lördag. Måste även köpa mig en klänning och skor innan dess, plus lite smycken tror jag, (fan). Ska även ut på fredag, vi ska nämligen bli sminkade på Model Lab på fredag och kommer sedan att gå ut på Park Lane, Yeeeaaaahh! Och på lördag är det också partiie, najs!! Lina mild kommer även in till göteborg på lördagskvällen med sina vänner som vi kommer träffa ute.. åååhhh så bra ! <3

kärlek / Jonna



vit tunika- gina tricot
grå tröja (ny)- gina tricot
jeans väst- MQ
leggings- H&M
brillor- gina tricot
skor- blommiga converse
väska- kajs


världens bästa jossan innan stan.. ( det regnade )

dagens armband!! Pearls for girls!!

våra halsband <3

ofta inte fina ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback