bananaaasss

feel good, är väl det man brukar säga dagen efter?

jag hade en kanon kväll, en av dom bästa kvällarna ute asså. Allt folk, helt sannslöst hur grymt det var! Haha. Jag gick till keybar med världens bästa trio, nämligen Maja, Sandra och Jag. Väl där träffade vi så sjukt mycket folk, och så kul vi hade. Janni min lilla partyprinsessa, så kul att festa äntligen med henne, det var på tiden! Sen gick jag, maja och sandra ner till BLVD för att jag skulle presentera mina kära vänner för C som befann sig nere på BLVD. Var med han en stund och snackade osv, väldigt tråkigt att gå ifrån honom sen när vi skulle upp till keybar igen, men vi fick träffas en stund iallafall, och sandra och maja fick träffa honom, bra!

nu är jag bananas trött asså, borde vila mig lite!
ska antagligen träffa bästa vännen Gurra senare, och lilla lina.
måste ju ladda krafterna tills dess, och berätta alla roliga detaljer, mhmmm

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback