allvarligt talat

var fan är min kamerasladd?? hittar den inte, och jag har massa bilder som ska upp på datan och bloggen! attans..

sitter nu och kollar in lite shakes som jag och min syster ska köpa för att bygga mer muskler. Tror att vi köper det redan i veckan och börjar med det nästa vecka. Man ska tydligen ta det efter varje träning, det ska återhämta kroppen, det är som en protien dryck tror jag. Vissa tar det istället för vissa måltider, och det kommer nog jag också att göra tror jag ibland. Så nu ska jag se till att sköta detta och bygga mer muskler, sen är jag tillbaka på planen!

Någon som vet något bra ställe förutom gymgrossisten som man kan köpa shakes/proteindryck?

kärlek!


Kommentarer
Postat av: maja

Hälsokosten har jag sagt!! Det smakar skit ! :D:D Speciellt choklad. ;)

2009-08-31 @ 17:03:16
URL: http://gooding.bogg.se
Postat av: Anonym

Free Port i kungsbacka har en affär som säljer lite sånt till mycket lägre priser ;)

2009-09-04 @ 08:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback