lycka till syster

Idag har jag verkligen inte varit duktig, trodde jag skulle orka plugga idag, men ska jag vara ärlig, så nej jag har inte orkat det. Helt meningslöst att ens gå upp så tidigt för ingenting. Eller lita bra har det ju vart idag när man fått träffa personer man sällan träffar :)
Idag ska min syster på stadslags träning, önskar dig verkligen lycka till. Tycker lite synd om henne samtidigt. När hon inte får träna på linjen på träningarna med klubben, utan får gå ut och träna på skytten, och sen ska hon träna med stadslaget som linjespelare, jag fattar att hon känner sig lite osäker på vad hon vill just nu. Men jag vet att dey kommer gå jätte bra idag 
                                                                                                                                                           .
Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, gamal bild:P

2008-10-18 @ 16:17:10
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback