Idol !

ooh jag har verkligen inte haft något bra eller vettigt att skriva om, men just nu är det exakt två dagar kvar tills jag opereras:)

Har kollat på idol idag, och jag måste bara säga att Kevin Borg är ju stjärna, han är ju helt underbar att kolla och lyssna på nu på tv, helt underbar är han. Tror och hoppas verkligen på att han vinner! Hoppas alla såg idol idag med temat "abba", sinnes bra asså. Missade ni det tycker jag verkligen det är värt att gå in på www.tv4.se och kolla dagens låtar, eller gå in på www.youtube.com för där kanske det finns några klipp från dagens låtar.
Just nu sitter jag i rummet, och väntar på att scrubs ska börja igen, tycker verkligen det är ett bra och roligt program, nackdelen är väl att det visas så sent även på vardagarna, så då har man ju inte tid att sitta uppe hela natten för att kolla på det när man har skoldag dagen efter, well well man går som man vill :)

- kevin "stjärnan" Borg
Nu börjar det ! Skriver igen innan jag går och lägger mig :)

Puss - Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback