torsdag

En dag kvar till fredag och helg, underbart!
Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan och sen vart på axess akuten för att jag fått någon inflamation. Men det gick bra. Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå snabbare, jag ska nämligen åka till aranäs och kolla på handboll, min lillasyster ska spela med stadslaget idag och de möter halland, så alltså göteborg vs halland idag. Jag hoppas verkligen det går bra, ska ta lite bilder som kommer antagligen ut senare eller i morgon. Annars är jag väldigt trött idag också, inte alls ovanligt för mig. Så det ska bli skönt att komma hem sen och sova, och imon är det en ny dag med träning på gymmet.
Musik är något jag lyssnar på just nu, just nu spelas musik från 105,3 nrj gillar verkligen de dom spelar!
Nu ska jag ta mig något att äta, vi hörs imon!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback