I'm back!

Nu är jag tillbaka, efter ett långt break!
Det har hänt så mycket, och själva Jonna har inte mått så bra.
Det är en stor andledning till detta enormt långa uppehåll.
Nu är jag tillbaka med nya tag, och ska göra bloggen till något bra.

Nå, hur är det med alla?
Med mig börjar det gå framåt igen, och det är en bra på starten, trots så mycket läxor i skolan försöker jag hänga med. Som jag sagt tidigare kan jag inte påstå att jag är något fan till skolan, så jag försöker. Med mitt knä går det upp och ner, vissa dagar är så bra att jag kan gå utan kryckor, men vissa dagar är totalt värdelösa för knät och smärtan ligger i, snart är det 5veckor sen jag opereras, tänk vad tiden går snabbt endå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback