höst, och handboll 2009

Höst, höst, höst.
Jag tycker hösten är allt mysig, med löv som faller och det där lilla kyliga i luften.
Att bara känna sig helt avslappnad och inte känna någon stress, att bara ta det lugnt till en film eller en fika i stan med varm choklad. Det är så mysigt.
Till 2009 har jag bestämt mig för att kanske börja skriva mycket mer om handboll istället, olika matcher, resultat m.m, det skulle någ kännas ganska skönt för mig själv som person att få mer handboll i livet. Efter som jag har en skada nu som är så långvarig. Självklart kommer jag att skriva om mig själv också och m ina vänner, men kommer att rikta in mig mer
på handboll runt omkring, och även träningar, som mitt lags träningar, vad de gjort på träningarna oså :)

Nu ska jag sätta mig och kolla på ensam mamma söker,
kommer i pausen :)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback